M s mobilny sekretariat

erp xl

Sekretariat jest ostatni niemal w wszystkiej marce i firmy, bo dzięki niemu dodatkowy jest prawdziwy obieg dokumentów, potrzebnych do prowadzenia całą organizacją. Funkcjonowanie sekretariatu musi być dziś dopasowane do niekonwencjonalnych form komunikacji, a dodatkowo spełniać będące wymagania pod kątem funkcjonalnego i mocnego przepływu informacji.

Dla osoby prowadzącej sekretariat program internetowy jest najświetniejszym wyjściem, gdyż znacznie zwiększa on skuteczność pracy z dokumentami. Specjalne oprogramowanie dla sekretariatu może mieć szereg funkcji, z których warto wymienić następujące: • Ewidencja dokumentów (np. zamówień, ofert, reklamacji, dokumentów pracowniczych), • Rejestr korespondencji (przychodzącej i wydającej), • Rejestr faktur zakupowych i sprzedażowych, • Ewidencja kontrahentów, • Katalog kontaktów wewnętrznych, • Elektroniczna książka adresowa (z okazją adresowania kopert), • Terminarz spotkań, • Wzory pism i materiałów. Mając z programu, osoba odpowiedzialna za pracę sekretariatu ma przede każdym możliwość bardzo dużego znalezienia jakiegoś dokumentu a wszystkiej korespondencji, dzięki uporządkowanym rejestrom z automatyczną funkcją wyszukiwania. Dzięki programowi zmienia się obieg dokumentów wewnętrznych w firmie, co z pewnością ma wielkie stanowienie dla przedsiębiorstw o rozbudowanej strukturze i długiej sumie pracowników. Tworzenie dokumentów oraz wysyłka sporej liczbie korespondencji także przestaje być przedmiotem. To wielofunkcyjne urządzenie można dostosowywać do jednych potrzeb wszystkiej firmy a środka działania sekretariatu. Oraz co najważniejsze, dzięki internetowemu przechowywaniu dokumentów można wiele zmniejszyć ilość zużywanego papieru w spółce oraz liczbę segregatorów.